2015. május 24., vasárnap

Szent TERESIA-medál ALUMINIUM RITKASÁG - Jelenlegi ára: 890 Ft

 
Szent TERESIA-medál   ALUMINIUM
RITKASÁG 
EREDETI MÁSOLATA
a MEDÁLON NAGYON SZÉPEN LÁTSZIK MINDEN AMIT A KÉPEK IS MUTATNAK
SÚLY1, 5G
POSTA: 415FT ajánlott küldemény
2, CM ÁTMÉRŐJŰ
http: //www. sistersofcarmel. com/st-therese-of-the-child-jesus-sacred-heart-of-jesus-medal/  HASONLÓ MEGNÉZHETŐ
KÉPEK SZERINTI KINÉZETŰ
mondhatni MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN
A TERMÉKET MÁSHOL IS HIRDETEM KÉREM LICITÁLÁS ELŐTT KÉRDEZZEN!!
SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE NINCS SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT LEHETŐSÉG, POSTÁZÁSSAL TOVÁBBÍTOM AZ ÁRUT AJÁNLOTTAN, VAGY CSOMAGKÉNT, HOGY FIGYELEMMEL KÍSÉRHETŐ LEGYEN A KÜLDEMÉNY ÚTJA.
Banki előreutalással. Utánvétellel nem postázok
Kérem licitálás előtt kérdezzen, mert a terméket máshol is hirdetem
Kikiáltási ár alatt nem tudok terméket eladni.
 POSTAI CÍMÉT A LICIT MEGNYERÉSE UTÁN SZÍVESKEDJEN MEGKÜLDENI
A képek mindig az aktuális termékről készülnek.
 Kérem a Tisztelt  vásárlót, hogy az licitáljon aki 3 munkanapon  belül tudja intézni a vételár és a postaköltség utalását.
Csere nem érdekel
 Telefonon nem vagyok mindig elérhető, ezért, kérek mindenkit, hogy
 e-mailben beszéljünk telefon helyett. Kérem licitálás előtt kérdezzen, mert a terméket máshol is hirdetem
A A CSIPKE nem az aukció része csak díszlet, a fotók a termékről készültek
Kérem fentiek figyelembevételével  és komoly szándékkal licitáljon
Amennyiben a 3. napig ez nem történik meg a licitált árut, újra feltöltöm és negatív értékeléssel  minősítem a vásárlót!
 A számlaszámot az aukció lezárta után a Vaterától megkapja!, de én is írok egy levelet.
KÉREM TEKINTSE MEG TÖBBI TERMÉKEMET IS. KÖSZÖNÖM.
MINDIG LICITÁLÁS ELŐTT KÉRDEZZEN, HOGY AZ ESETLEGES FÉLREÉRTÉSEKET ELKERÜLJÜK! AZ ÁRUKRA NINCS GARANCIA, HA A FÉNYKÉPEKRŐL NEM TUDJA ELDÖNTENI, HOGY MEGFELELŐ-E, KÉRDEZZEN, ÁRUT VISSZA NEM VESZEK!!
A TERMÉKET MÁSHOL IS HIRDETEM!
KÉREM HA VAN KÉRDÉSE ÍRJON NEKEM! MINDEN KEDVES VÁSÁRLÓ ÉRDEKÉT SZEM ELŐTT TARTVA KÖTÖK ÜZLETET! SZEMÉLYES TALÁLKOZÓKRA ÉS ÁTADÁSOKRA SAJNOS NINCS IDŐM
NEM KÍVÁNOK SENKIT BECSAPNI, VAGY MEGTÉVESZTENI!!
MEGÉRTÉSÉT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
KÉREM, CSAK AKKOR LICITÁLJON, HA A FENTI FELTÉTELEKET ELFOGADJA!!!
 


Jelenlegi ára: 890 Ft

Az aukció vége: 2015-06-13 10:56
. Szent TERESIA-medál ALUMINIUM RITKASÁG - Jelenlegi ára: 890 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése